« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Interpelacje radnych.

4. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na ostatniej Sesji.

5. Raport o stanie gminy za 2019r.:

b) debata nad raportem,

6. Zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019r.:

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy wraz z informacją o stanie mienia Gminy Kleszczewo za 2019r.,

d) dyskusja

e) głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019 r.

7. Absolutorium dla Wójta Gminy Kleszczewo za 2019r.:

a) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Kleszczewo za 2019 r.,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za rok 2019,

c) dyskusja,

10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kleszczewo, obejmującej część działki nr ewid. 591, obręb Tulce.

17. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia na własność Gminy Kleszczewo nieruchomości położonej w miejscowości Gowarzewo.

18. Informacja przewodniczących komisji o tematyce posiedzeń.

19. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym

20. Zapytania i wolne wnioski.

21. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej