« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na ostatniej Sesji.

4. Raport o stanie gminy za rok 2024:

b) debata nad raportem,

5. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 r.:

a) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia komunalnego za 2024 r.,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy wraz z informacją o stanie mienia Gminy Kleszczewo za 2024r.,

d) dyskusja

6. Absolutorium dla Wójta Gminy Kleszczewo za 2024 r.,

a) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Kleszczewo za 2024 r.,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za 2024 r.,

c) dyskusja,

11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat części nieruchomości rolnej o powierzchni 0,0100 ha, stanowiącej własność Gminy Kleszczewo, oznaczonej nr ewidencyjnym 95/19 w obrębie ewidencyjnym Tulce (nr XIV/126/2025).

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat części nieruchomości rolnej o powierzchni 0,9318 ha, stanowiącej własność Gminy Kleszczewo, oznaczonej nr ewidencyjnym 122 w obrębie ewidencyjnym Śródka (nr XIV/127/2025).

a) Podjęcie uchwały w sprawie: nabycia na własność Gminy Kleszczewo nieruchomości położonej w miejscowości Krerowo oznaczonej numerem ewidencyjnym 136/3, obręb ewidencyjny Krerowo (nr XIV/128/2025).

13. Informacja przewodniczących komisji o tematyce posiedzeń.

14. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

15. Wolne głosy i wnioski.

16. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej