« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Interpelacje radnych.

4. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na ostatniej Sesji

5. Raport o stanie gminy za 2020r.:

b) debata nad raportem,

6. Zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2020r.:

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy wraz z informacją o stanie mienia Gminy Kleszczewo za 2020r.,

d) dyskusja,

e) głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2020 r.

7. Absolutorium dla Wójta Gminy Kleszczewo za 2020r.:

a) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Kleszczewo za 2020 r.,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za rok 2020,

c) dyskusja,

12. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie określenia średniej ceny jednostek paliwa w Gminie Kleszczewo na rok szkolny 2021/2022.

16. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczaną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż na rzecz Skarbu Państwa dla Komendy Wojewódzkiej Policji lokalu użytkowego nr 2 oraz udziału w nieruchomości.

18. Podjęcia uchwały w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.

20. Informacja przewodniczących komisji o tematyce posiedzeń.

21. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

22. Zapytania i wolne wnioski.

23. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej