« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Interpelacje radnych.

4. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na ostatniej Sesji.

5. Raport o stanie gminy za 2021r.:

b) debata nad raportem

6. Zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2021r.:

a) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia komunalnego za 2021r.,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy wraz z informacją o stanie mienia Gminy Kleszczewo za 2021r.,

d) dyskusja

e) głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2021 r.

7. Absolutorium dla Wójta Gminy Kleszczewo za 2021r.:

a) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Kleszczewo za 2021 r.,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za rok 2021,

c) dyskusja,

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostek paliwa w Gminie Kleszczewo na rok szkolny 2022/2023

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie Zakładowi Komunalnemu Sp. z o.o. terenu w Kleszczewie przy ul. Sportowej na okres do 10 lat.

16. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego prowadzenia zadania publicznego w zakresie zarządzania drogą powiatową Nr 2440P

18. Informacja przewodniczących komisji o tematyce posiedzeń.

19. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym

20. Zapytania i wolne wnioski.

21. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej